Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 26 februari 2013

Ibland får man kamma sig med en Barbie-borste!

I lördags gjorde jag pippilotter på Thea och vet att vi då använde familjens enda hårborste. Sen fick den visst vingar. För tillfället har vi faktiskt ovanligt städat i alla rum. Jag har letat överallt och jag hittar den inte! Igår morse gick det bra ändå, tvättade håret och eftersom jag har en lite spretig frisyr så fungerade det utan borste. Nu är kl sex, jag börjar jobba 6.30 och har denna morgon INTE tvättat håret. Håret ser ut som jag vet inte vad, och den förbaskade borsten är fortfarande borta! Vad gör man då? Jo man letar i Theas rum och finner en borste till Barbiedockorna! Haha, skrattade åt mig själv nyss då jag stod framför spegeln med denna! ;-)

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Haha ja nöden har ingen lag! =)

Catarina sa...

Så sant! =)