Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 10 februari 2013

Överlämning till fadern

Nu har jag nyss skjutsat lillgumman till Patric o Anneli så hon slipper kliva upp så tidigt i morgon när jag ska jobba. Har sjukanmält henne först och främst för måndag och tisdag. Jag hoppas innerligt att hon piggar på sig under de dagarna. Nu sitter jag och pustar ut lite i soffan, längtar UT, efter frisk luft. Har varit lite isolerad de sista sex dagarna kan man säga!
En tråkig händelse har skett i vår lilla stad. Mc Donalds brann ner i morse. Otäckt. Jag tycker det är så läskigt med bränder! Stackars alla som har jobbat där, nu har de inget jobb att gå till. Tur i oturen dock att ingen blev skadad.

Inga kommentarer: