Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 28 februari 2013

Mys

Torsdag morgon och mamma sover fortfarande. Idag ska vi på teatern och titta på Gerestaskolans konsert där Jonathan ska vara med och uppträda! Kul! Igår gick vi på stan. Åt god lunch på Mormor Hilmas. Vi hämtade barnen på skolan och gick hem och fikade med dom. Thea försökte lära mormor att vika tulpaner... På kvällen skulle mamma o jag skruva ihop ett skrivbord som hon hade med sig till Jonta, men det visade sig att hon hade glömt ett par delar hemma, så då slapp vi skruva...;-) det blev Mia på Grötö och vin, ost och kex i stället, och så klart en mor och dotter som slumrade till i soffan och gick och lade sig tidigt...



Inga kommentarer: