Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 21 januari 2011

Tror jag har sagt det förut...

Men åååh vad jag älskar fredagar!!! Speciellt de korta! Slutade ett idag enl schema, men tog ut en friskvårdstimme så jag slutade tolv! Ska gå på stan o ta en fika med Lottis... Resten av helgen har jag inget planerat, men vem vet vad som kan hända?? ;-) Ibland händer verkligen inget, men ibland kan det bli lite spontana infall, så vi får se helt enkelt! Igår kväll var vi på tjejmiddag hos Britta i Kramfors. Vi fick trerätters, allt underbart gott! Det var en jätterolig kväll med intressanta, glada nyheter! =)
Ute snöar det (som vanligt), men just idag känns det ganska ok, just nu i alla fall.... Eller är det bara att man börjar bli van?
Nej, nu ska jag ta och gå....
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: