Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 1 januari 2011

En rolig nyårsafton!

Jag kände innan att det kanske skulle bli lite halvsegt eftersom det var "bara vi", men jag har kommit fram till att det är inte "så bara det"... Barnen höll sams, vi såg filmer, skrattade, tokade oss, åt god mat och hade en jätterolig kväll helt enkelt... Man har ju inte roligare än man gör sig...och vi ganska bra på att sjuka till oss lite för att ha kul.....
Började med mumsig mat. Jonta o jag åt potatisgratäng till köttet, Thea o Edvin åt nån annan slags "ugnspotatis" eftersom de inte har kommit på än hur gott det är med potatisgratäng.....
Sen blev det så klart efterrätt....Mjölkchokladpannacotta med hallongrädde, mums mums....

Sen spårade det ur lite grann....fast jag försäkrar att vi drack julmust och champis....

Senare blev det ost o kex i soffan.... Och sen spårade det ut totalt och kvällen blev helt galen!!!!! =)

Men till slut så blev det nytt år....Skål!
Ja det var en tokig, men rolig kväll! God fortsättning på det nya året!!!

4 kommentarer:

Christina sa...

Vilken härlig familj ni är!!!!Man blir bara så glad när man ser korten!

Catarina sa...

Tack lilla mamma! Klart vi är en härlig familj, den bästa ju! ;-)

Anna sa...

Du har så härliga barn. Dom kan du vara stolt över :-)
God fortsättning på er allihopa.

Catarina sa...

Tack Anna! God fortsättning till er också! // C