Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 15 januari 2011

Kreativitet


I kväll åkte akvarell-lådan fram! Kände bara för att måla, men kom som vanligt inte på nåt bra motiv, så det blev bara nåt kladdande. Fast det spelar egentligen ingen roll vad det blir för restultat, det är känslan som är den viktiga. Eftersom Thea också älskar att måla så tog hon fram sina vattenfärger. Det var hög koncentration på bägge sidor av bordet...
Känner mig väldigt trött. Klockan är tio på lördagskvällen och jag tror jag tänker gå och lägga mig snart!

2 kommentarer:

Helen sa...

Kladdande?! Tycker det där ser ut som en tjusig vallmo, och Thea målar orkideér!

Catarina sa...

Det stämmer att Thea målar orkideér, hon kan hon!!!! // C