Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 15 januari 2011

Den bästa julklappen??

Thea önskade sig en radiostyrd bil i julklapp. Lite ovanligt kanske, men jag tycker man ska uppmuntra andra intressen än de specifikt "tjejiga", så jag köpte var sin radiostyrd bil till henne och Edvin. Jösses vad de kör med dessa bilar! Det är nästan så jag ångrar att jag köpte dom, med tanke på oljudet som blir när de kör hela tiden....;-) Hon är verkligen överlycklig över sin bil, och det är ju roligt.

Idag har Edvin och Thea varit och grattat Patric, som fyller år idag. Under tiden tog jag en promenad till Härnöhallen i kylan. Fy sjutton vad kallt det är igen! När ska det ta slut på kylan och snön? Men sen blev det bussen hem för jag orkade inte bära kassarna hela vägen. Ibland blir det såå tungt!

Snart kommer Jonathan hem från Sundsvall. Edvin är hos Jesper och Thea....kör med sin bil...=)

Undar vad man ska hitta på nu då?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att flickan fick en radiostyrd bil, jag sa själv precis till min man i dag när vi var inne på Jula att jag aldrig haft en radiostyrd bil, jag tycker det verkar så roligt ... och så tackade jag nej när han frågade om jag ville ha en ... vad dum jag va, jag ville visst ha en =/
//Mia

Catarina sa...

Haha, ja du får nog önska dig en när du fyller år!!! // C

tilda sa...

alfons fick också en i julklapp, men han eller kusinen lyckades köra sönder den/trampa på den så den inte kör längre... kan hålla med om att dom låter en del, men dom är ju sååå roliga!

Catarina sa...

Ja jag bara väntar på att nån ska trampa sönder sin här också, eftersom de kör och försöker "hoppa" över bilen när den kommer i rasande fart. De har ju inte full kontroll heller....