Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 18 januari 2011

Jag hjärta tulpaner!

Är det något jag verkligen älskar så är det tulpaner!!! Finns det nåt bättre än när man har städat och har fint, med en tulpan-bukett på bordet??

Eva-Lill hade med sig denna fina bukett till mig när hon kom på fika nu i kväll! Syns dåligt på bilden, men de är ljung-lila-rosa i färgen, jättefina!!! Passar perfekt in hos mig bland de färger jag har i lägenheten. Eva-Lill känner mig, hon sa: "Jag tog den här färgen för jag tycker att den är du". Ändå hade hon aldrig varit här förut... Hon träffade verkligen rätt!

Jag som skulle köpa tulpaner här om dagen när jag var o handlade, men då var de slut! Tulpaner är ett hopp om våren på nåt vis!
Fint!

Inga kommentarer: