Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 29 januari 2011

Tö...

Nu töar det i rasande fart! Kanske snön kommer försvinna även efter denna vinter trots allt? Så gott som all snö på balkongen försvann bara i går, och idag töar det också! Blåst och takdropp, det tar fint på snön!
Jag har gått runt nattviken nu på förmiddagen, det tog en timme prick. Skönt att ha det avklarat! Gick in på OK på vägen hem och hämtade ut ett paket från H&M med tröjor till Thea. Det har varit lite knapert med kläder till henne sen vi flyttade, eftersom vi delade hennes kläder på två. Men nu är det lite påfyllt i alla fall. Fina vårfärger!
Nu ska jag kliva in i duschen och sen får jag se vad vi hittar på idag!

Inga kommentarer: