Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 27 januari 2011

Tredje dagen

Dag tre och det går fortfarande bra...Blir ni inte imponerade?? ;-) Har skött mig exemplariskt och ändå har jag inte gjort några större uppoffringar direkt. Nu gäller det att hålla i den positiva trenden bara... Ska bli kul att se på måndag om jag gått ner nåt gram. Med tanke på hur mycket man faktiskt äter på en dag så känns det långsökt att man ska ha gått ner, men men... jag vet att det ska fungera.

Nu är det bara en vecka och en dag kvar till mina kära systrar kommer på visit. Har sagt det förut men jag säger det igen: Ååååh vad kul det ska bli, och vad länge sen det var!!! Det är hundra år sen vi träffades alla tre tillsammans sist. Tror åtminstone att det är tre år sen? Två eller tre... tiden bara rusar iväg. Ser verkligen fram emot det även om vi inte ska göra nåt speciellt, mer än att prata och dricka vin! ;-) och skratta förstås, det vet jag att vi är väldigt bra på! =)

Inga kommentarer: