Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 17 januari 2011

Städat o fint!

Igår bestämde jag mig för att städa idag när jag kom hem från jobbet. Och det gjorde jag. Började direkt jag kom hem så jag inte hann sätta mig o bli så där trött o seg. Två och en halv timme har jag gnott o gnott...;-) Men jäklar vad fint det är här nu! Behövdes verkligen om man säger så! Att det kan bli så lortigt så fort, fattar inte det... Nu känner jag mig mycket nöjd med mig själv! Känner dock att jag är hungrig nu, har ju inte ätit nåt sen jag kom hem. Måste leta fram nåt i skåpen... Tror det blir en kväll i soffan. "Det okända" är ju i kväll tror jag!
En dusch, nåt att äta, soffan o tv:n verkar som en bra kväll känns det som. Ska nog tända nåt ljus också och njuta av doften av nystädat! Ibland trivs man extra bra med sig själv!

2 kommentarer:

Mia sa...

Bra jobbat :D Nu har du verkligen gjort dig förtjänt av en härlig stund i soffan!

Catarina sa...

Ja visst har jag?! Undrar varför jag inte städar oftare? Det blir ju så trivsamt!