Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 januari 2011

Spontan kväll nummer två

                                                                                                                                                                                                                              
Satt på facebook igår kväll och Lottis skrev i sin status att hon satt o drack en cider själv. Jag var lite sugen på att gå ut, men snön vräke ner och då var klockan nio på kvällen. Vi började prata hit o dit att det hade varit kul att gå ut, men jag orkade inte gå ner till Lottis så det blev nog inget. Erik var på facebook samtidigt och såg våran diskussion och han skulle jobba på Bittens och frågade om han skulle skjutsa mig till Lottis. Ja men visst, jättegärna, så då blev det till att snabbt byta om och snabb-fixa sig och sen åkte jag. Snacka om spontant infall. Komma på kl nio att man ska gå ut. Så Lottis och jag drack lite vin o cider hemma hos henne och lyssnade på musik o pratade, och sen gick vi ner på stan vid elva. Det var nåt band som skulle vara så jättebra på Bittens, men det var väl inte riktigt i min smak direkt, men det var ganska kul ändå. Sen gick vi på Svenssons, det var liiite mer blandade åldrar än sist vi var där i alla fall. Lottis träffade några hon kände så vi satt o pratade med dom större delen av kvällen. Kom hem strax innan tre i natt och det är ju inte jag van direkt. Sov till tjugo i tolv idag, måste vara mitt livs rekord! =) Idag är jag väldigt väldigt tacksam för att Ipren finns, en mycket bra uppfinning dagar som dessa!

Inga kommentarer: