Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 26 januari 2011

Nu blir det prommis!

Nu åker "dubb-skorna" på och det blir en långpromenad igen! Härligt att jag äääntligen tagit mitt förnuft till fånga och tycker det är skönt igen! Har inte rört mig över huvud taget på evigheters evigheter, så det känns bra! Ringde Lottis och hon hänger också på. Tur det, det är så mycket roligare när man har nån att prata med efter vägen.
Dag två som Viktväktare har också gått alldeles utmärkt. Känner att jag är på G nu. På riktigt! ;-)
Nu ska jag byta om och ge mig av! Vad skönt att barnen är så stora att de fixar att vara ensamma en timme!

Hejja mig!!!!!! =)

Inga kommentarer: