Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 22 januari 2011

Invigning av mina skor!

Halv tio i går kväll skrev Lottis på msn o undrade om vi skulle ut och gå?? Så det gjorde vi! Tog mina nya skor, och jag har inte fått några skavsår som det verkar! Otroligt, för vi gick mer än en timme. Skönt! Det bästa med de nya skorna är att de är dubbade! Låter lite pensionärs-aktigt, men åh så bra! Sen förra vintern då jag ramlade i Sundsvall och gjorde illa foten så är jag alltid så rädd att halka så jag spänner mig så hemskt när jag går ute på is och snö. Det här var ju super! Det var riktigt skönt ute också, och det verkar det vara idag också. Solen ser ut att titta fram och det är bara nån enstaka minusgrad ute. Härligt! Sov till tjugo i nio idag, alldeles lagom, och så skönt det är när man slipper vakna av att klockan ringer. Dessutom har tidningen slutat komma nu, som jag fick i tre månader gratis, så nu behöver jag inte vakna till varje gång den kommer mitt i natten heller!
Idag ska jag försöka knåpa ihop en matlista inför veckan, känner mig laddad nu! Kanske det blir en promenad idag igen?
Ha en fin lördag!

2 kommentarer:

tilda sa...

åh, du är välkommen att se kaoset när som helst, det händer allt som oftast att det står disk på bänken och lite allt möjligt på andra håll i huset! :)

Catarina sa...

Skönt Matilda! Jag förstår inte hur så många barnfamiljer alltid har så städat o fint jämt!!!