Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 31 januari 2011

Är SÅÅÅÅÅÅ glad just nu!!!!

Ja, då har jag varit på vägning och möte på Viktväktarna efter min första veckas kämpande! Minus TVÅ kg prick! På en ynklig vecka! Känner mig mycket nöjd och stolt över mig själv. Det bästa är att det känns som jag inte gjort annat än ätit hela veckan. Har aldrig varit hungrig en enda gång och ändå har jag inte utnyttjat en enda av mina vecko-bonuspoints. Fattar så klart att jag inte kommer att gå ner i samma takt i fortsättningen, men det var ju verkligen peppande med en sån start må jag säga! Nu är jag nästan värd en bukett tulpaner till!!! ;-) Eller hur??
Tralla-la-laaaaaaaaaaa.......=)

6 kommentarer:

Mia sa...

Verkar klart bättre än min kur, 30-40 min tufft pass på crosstrainern varje morgon, äta mindre, GI och nyttigare. Resultat, upp 1kg i veckan .... morrrrrrrrrrrr!

Grattis till dig, kanske man får hänga med på VV istället?

Linda Å sa...

Grattis!!!!

Anonym sa...

Grattis!! Härligt att det blev så bra resultat.
kram Ihn

Gradinskan sa...

Vad duktig du är :) Grattis!!

Anonym sa...

Bra jobbat! Va duktig du är som hittat energi för det här, trots att det fortfarande är vinter och kallt! Kämpa på!
Kram B.

Anja sa...

Vad roligt! Grattis! Självklart ska du fira med tulpaner! Kram!