Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 9 augusti 2012

Vill ha, vill ha...


Har spanat på dessa hjärtskålar från http://www.dromhuset.se/ hur länge som helst, tycker de är sååå fina!!! Nu hade de fått in exakt likadana på Åhlens för 29 kr st i olika färger...Det fanns även större formar, i "gratängstorlek" som såg lika ut. Tycker som sagt de är helt underbara!!! Håller ni inte med?!?

Som ni märker går det trögt med packningen, hittar en massa annat som är roligare, typ inredningssidor och sånt...Jag är dö-trött och vill helst av allt gå och sova, men väntar på tvättmaskinen som vanligt, den tar ju sån tiiiid på sig så man blir galen! Men men...måste ju packa klart så jag slipper det före halv sju i morgon bitti. Vill åka på direkten när jag slutar jobba!
Nä, nu måste jag göra nån nytta, så är det bara. Tror jag kommer sova som en liten gris i natt.

3 kommentarer:

Linda sa...

Liknande köpte jag på Dollar Store för 10 kr styck. Kika där och spara en slant :)

Catarina sa...

Tack för tipset, har inte varit där på länge...ska kolla där!

Fangoria sa...

Hur fina som helst! Klart man vill ha!
Hoppas du får det bra hos din pappa! =)