Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 14 augusti 2012

En helt vanlig tisdag

Eller förresten, inte heeelt vanlig när jag tänker efter. Solen har visat sig- Hela dagen dessutom! Underbart. Igår kväll var jag ute och gick en dryg timmes promenad med Helen och Lottis. Kändes hurtigt. Jobbade kortdag idag och sen var jag till Ann och hälsade på en stund. Har inte gjort nåt speciellt sen jag kom hem. Skrivit ett personligt brev och skickat in en ansökan till ett jobb som jag knappt vet vad det innebär. "Utbildningssamordnare" på skolförvaltningen, enda "kravet" var att man har en pedagogisk utbildning. Söka skadar ju inte, om man skulle ha tur att få komma på intervju får de väl berätta mer om jobbet då, det stod inte så mycket i annonsen. Har försökt ringa, men får inte något svar, så nu fick det bli en ren chansning. Jag VILL ju fortfarande helst av allt hitta ett nytt jobb, så är det faktiskt. Men tyvärr finns det inte så mycket att söka.=( Men förr eller senare kommer förändringarnas tid, det är jag övertygad om. Det känns som att positiva energier intar mitt liv igen, det är på tiden. Låt de stanna!!!! Kan inte sätta ord på varför det känns så, det bara gör det! Är ju bra så länge det känns så, oavsett om det är en dag, en vecka eller längre tid.

Inga kommentarer: