Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 augusti 2012

Tekniken

Jo jag har varit jätteduktig och fixat med nya telefonen som sagt...men jag går bet på Dropbox. Och det stör mig enormt!!! Jag vill ju ha in bilderna på datorn automatiskt!!! Har försökt att installera flera gånger, men hur jag än gör så fungerar det uppenbarligen inte och jag håller på blir vansinnig! Hjälp mig någon!!! Runkeeper vill inte heller fungera som det ska tydligen. Nåja. Ingen kan påstå att jag inte har försökt i alla fall!
Thea och jag har målat med akvarell i kväll. Det var länge sen sist jag gjorde det! Kul ibland även om det bara blir kladd. Har även hunnit med att baka fler såna där ostbröd som jag skrev om här om dagen. Nu ska jag betala räkningar! Alltid lika uppmuntrande...=/ Fick låna Eriks bankdosa.
Natti natti.

2 kommentarer:

Lottis sa...

T.o.m. Helen hade problem med att få Runkeeper o funka från början så det måste vara krångligt! ;)

Catarina sa...

ja då så, då känns det bättre! ;-)