Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 9 augusti 2012

Och regnet det bara öser ner...

Alltså, vad säger man`? Ösregn, i stort sett heeela dagen. Bläh. När jag gick hem från jobbet vräkte det ner så fruktansvärt att jag fick byta kläder från topp till tå när jag kom in, trots att jag hade paraply! Skorna kunde man vrida ur, de ligger på tork nu, undrar om de torkar i år? Nåja.
Sen jag kom hem har jag varit på Maxi och handlat lite "färd-mutor" tills vi åker i morgon. Godisklubbor och sånt...Jag vet, varken superpedagogiskt eller hälsosamt, men ack så bra att ta till när det blir bråk i baksätet! Sen har jag varit och tankat också så det är klart tills i morgon. Nu håller jag på tvättar och packar och sånt. Thea har vikt ett helt berg med ren tvätt, älskade unge!!! Det är verkligen supertråkigt, tycker jag! I morgon åker vi alltså till pappa och Marie. Det ska bli roligt!

Inga kommentarer: