Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 18 augusti 2012

Hett i stan, kallt på stranden...

Sov ända till nio i morse! Härligt! Började dagen med att gå "bingorundan" med Lottis i gassande solsken. Det var verkligen smällhett ute! Hurtigt av oss att ändå ge oss ut på promenad. Eftersom det var så hett bestämde vi oss för att åka ut på stranden sen. Sagt och gjort, vi åkte till Svartvik. Väl där blåste det jättekallt, satt med kläderna på större delen av tiden vi var där...inte alls så varmt som i stan... Typiskt. Träffade mitt lilla gotroll där, som var där med sin "andra" familj. =) Hon badade och visade sina simkunskaper, hon är riktigt duktig på att simma nu, skönt!
Vi blev inte så långvariga på stranden, vi frös för mycket. Hur som helst ska vi gå ut på Hamnkrogen i kväll, och det ska bli kul!

Inga kommentarer: