Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 21 augusti 2012

Äntligen!

Äntligen kan jag börja använda min nya telefon! Fast det är ju inte helt enkelt när man heter Catarina Hallgren förstås... Fast jag är ändå rätt stolt, jag har redan kommit en bra bit på väg, har installerat det nya sim-kortet alldeles själv, har gjort andra installationer på telefonen också...Men nu har jag fastnat i det som förmodligen är det enklaste på hela telefonen, men som jag inte hittar hur man gör...Måste kanske ringa Helen eller nån om jag inte kommer på det själv, ska klura lite till först...
Idag har jag klippt mig också. Frida som klippte mig innan sommaren kom hit och klippte mig igen, så himla smidigt att få klippa sig i sitt eget hem.
Nä, nu ska jag fortsätta i min privata iPhone-skola...;-)

2 kommentarer:

Helen sa...

Då du har l lyckats lägga in ditt mailkonto själv i telefonen så kan jag ju inte påstå att du är oteknisk!

Catarina sa...

haha, jag kanske inte visste själv att det var det jag gjorde! ;-)