Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 19 augusti 2012

Spontan kväll

 Det blev utgång igår kväll, men inget blev som det var tänkt... Fick ett sms av Lottis att hon hade migrän igen, stackarn! Så det blev ingen utgång... Jag tänkte att det skulle bli en hemmakväll i stället då. Satte mig på  balkongen en stund... sen slog det mig att kanske Malin på jobbet hade kommit hem från utlandet och kanske ville gå ut? Messade och frågade om de kommit hem. Fick till svar att hon var hemma, att hon och Björn skulle ut och att jag kunde hänga med. I samma ögonblick ringde hon. "Hej, vi bjuder på mat, jag hämtar dig om 20 minuter, packa en väska så kan du duscha här!" Och så blev det. Snabba ryck. Det bjöds på jättegod tacogratäng med tillbehör, och en massa goda drinkar! =) Sen blev det Hamnkrogen och det var kul. Nobbe jobbade på Bittens, så jag tiggde skjuts av honom hem sen. Är pigg och mår bra idag, ska ut och gå i kväll!

Mumsigt!

Malin och Björn

Inga kommentarer: