Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 3 augusti 2012

Birsta

Idag efter jobbet tänkte jag åka ner på stan. Sagt och gjort. Åkte till stan och precis när jag skulle parkera kom det ett sms. Parkerade klart innan jag läste. Det var Lottis som undrade om jag ville följa med till Birsta. Det ville jag så klart hellre än gå på stan, så jag åkte hem igen och blev upphämtad en liten stund senare. Har gått där i stort sett hela dagen, men ändå hittade jag inget alls. Inte för att jag skulle ha så mycket, hade tänkt köpt nån topp av nåt slag att ha på mig i morgon kväll, men icke! Alltid när det känns som att man måste ha nåt, så hittar man inget. Får väl svänga ner på stan i morgon och i ett nödläge får jag väl ta nån gammal trasa från min fantastiska garderob...;-) Nåja, det var kul i alla fall att gå och titta!
Nu tror jag minsann att det blir en soff-kväll. Längtar tills i morgon kväll!

Inga kommentarer: