Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 29 augusti 2012

Soffhäng...

Ja det fungerade uppenbarligen att blogga från telefonen, så då kan jag ju ligga kvar här i soffan under min filt och skriva... Jag borde egentligen vara ute och promenera nu, det hade jag lovat mig själv. Men jag har legat som ett slakt på soffan sen jag kom hem. Orkar ingenting. Har dåligt samvete för det. Men jag får förlåta mig själv och rikta in mig på i morgon kväll i stället. I morgon fm ska jag vara på biblioteket på nån datautbildning m jobbet. Får lite sovmorgon tack vare det, nice... Tänk att det är torsdag redan i morgon, veckan har liksom bara försvunnit. I dag blir det kväller tidigt. God natt.

Inga kommentarer: