Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 7 augusti 2012

Blir man förvånad??

Idag har det gått prick två veckor sen jag beställde min nya telefon. Eftersom tjejen jag då pratade med sa att det skulle ta några dagar för telefonen att komma, så fick jag idag nog och ringde och frågade vad det sitter i...(eftersom den inte har kommit än). Tjejen jag pratade med idag lät frågande och bad mig dröja lite... Sen kom hon tillbaka och sa att det inte finns någon beställning över huvud taget!!! Så då var det inte så konstigt att jag inte har fått nån telefon... Grämer mig att jag inte tog ett namn på människan som tog emot beställningen...=/ Hur som helst, denna jag pratade med idag ville inte alls ge mig samma pris, det var enligt henne helt omöjligt....Det lägsta enl henne var ytterligare 50 kr över det vi hade kommit överens om. Jag gav mig inte och sa att då skiter jag i alltihop och ringer nån annan operatör, och då ordnade det sig visst....!!!! Herreguuuud.... så nu ska jag allstå börja om med att vänta på den nya telefonen...suck! Det skulle ta 1-2 veckor och det kunde inte tjejen jag pratade med påverka, vilket jag givetvis förstår, men irriterande i alla fall så klart!!!!! Hur som helst skrev jag upp namnet på denna person, och hon gjorde även en inspelning på vårt samtal, så det inte ska hända igen.
Ja, varför blir jag inte förvånad, egentligen??

Inga kommentarer: