Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 13 augusti 2012

En härlig helg

Kom fram till pappa och Marie på fredag eftermiddag. Det gick bra att köra, men det var en hiskelig trafik. Antar att många var på väg hem från sina semestrar...Hur som helst hade vi en mysig helg, hyfsat väder också...Åtminstone inte regn. På lördagen for jag, Thea och Marie till Los och handlade och under tiden for Jonathan och Edvin och fiskade med pappa. Vi har ätit god mat och bara umgåtts hela helgen, precis som det ska vara!
På söndagen for vi en sväng till Sveg och hälsade på Madde innan vi åkte hemåt igen. Kom hem vid fem-snåret igår em, nöjda och belåtna med helgen.
Idag har jag jobbat som vanligt, och barnen har åkt till sina pappor.
Thea och Edvin matade fiskarna i dammen med korv, tillsammans med morfar.

Inga kommentarer: