Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 30 augusti 2012

En latmask i soffan

Sitter i soffan och ser ut genom fönstret och är inte alls sugen på promenad nu heller! Hm... Jag borde så klart ta mig i kragen i alla fall. Datautbildningen idag gav mig inte mycket alls tyvärr. Fick sitta rakt upp och ner och lyssna och titta i tre timmar. Jag lär mig inte sånt där om jag inte får prova samtidigt, men det fanns inga datorer i salen så det gick inte. Tror ingen av oss som gick var så jätte-imponerad. Sen var det bara att bege sig till jobbet och jobba den halvan av dagen som var kvar. I morgon har jag en riktigt perfekt dag, 7.30-12.30. Kan inte bli så mycket bättre!!! Då ska jag hämta lillgumman och gå med henne till ridskolan.

Inga kommentarer: