Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 30 september 2012

Sesamkex


Igår bakade jag sesamkex a´la lchf. De blev helt ok och ett bra alternativ till ostbrickan eller som nachos. Jag bytte dock ut dillfrö mot paprikapulver, chilipulver och svartpeppar! På eftermiddagen sms:ade jag med "sjuklingen" (Lottis) som var lite piggare och en aning uttråkad, och det var ju även jag. Hon var så pass pigg att vi kunde umgås en stund, så jag for dit ett tag. Vi såg en film som var på tv.
Idag sov jag ända till tjugo i tio, höll på få en chock när jag vaknade och såg vad klockan var! For ner och tränade på en gång och sen vid två kom Frida och klippte mig, skönt att vara "korthårig" igen!
I helgen har jag även smaskat på Alvestas lchf-glass, som äääntligen har kommit till Ica Maxi så jag fick smaka den! Den var hur god som helst, perfekt att det kommer större o större utbud för alla som "lchf:ar".

I morgon är det måndag igen och gotrollen kommer hem!

Inga kommentarer: