Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 7 september 2012

21.02 Fredag kväll

Jag har alltid en föreställning i huvet om att jag sitter uppe länge på fredagskvällen, kanske se på tv och sånt... Men det slutar alltid på samma sätt, att jag sitter och småtjatar på barnen vid den här tiden om att de ska lägga sig, så jag själv kan lägga mig utan dåligt samvete...just nu sitter jag uppkrupen i soffhörnet, ögonen håller på faller igen. Edvin o Thea sitter bredvid och tittar på tv, hur pigga som helst! I morgon ska jag åka och träna på morgonen har jag bestämt. Förhoppningsvis är det inte så mycket folk där då. Ska ju dit alldeles själv för första gången och jag är faktiskt lite nervös över det! Vet ju hur jag är, så det är ganska troligt att jag inte klarar att ställa in "maskinerna" rätt, krävs vissa tekniska kunskaper för det...men jag kan ju aldrig lära mig om jag inte går dit och försöker. Nu är klockan 21.13... Kan man lägga sig nuu då? ;-)

Inga kommentarer: