Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 29 september 2012

Lördagsmorgon

Ändrade planer, det blir inget "s:t Mikaels-firande" eller Sundsvall! Lottis är sjuk så vi fick ställa in! Tråkigt så klart, men sånt som kan inträffa... Det som är ännu tråkigare i det hela är att vi har så svårt att hitta en ny helg när alla kan... Vi är inne i januari... :-( men det kan ju inte hjälpas!
Så nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på idag? Är ju sugen på utgång i kväll, men vet inte vem jag skulle kunna lura med mig? Under dagen ska jag i alla fall försöka komma iväg o träna, och kanske gå en sväng på stan? Det var evigheters evigheter sen jag gjorde det! Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer: