Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 18 september 2012

Semester mitt i veckan!

I morgon har jag tagit en semesterdag. Det är BRI-olympiaden och Edvin ska vara med. BRI är en typisk sån tillställning som jag alltid har dåligt samvete över att jag aldrig kan gå på. Det är alltså tävling i friidrott för skolorna, vissa årskurser. I år bestämde jag mig för att helt enkelt ta en av mina få semesterdagar för att vara med och titta på Edvin. Det känns bra! Ann är också ledig så vi gör sällskap dit. Hoppas det inte blir regn ! Idag har jag jobbat som vanligt, sen tränade jag på min friskvårdstimme innan jag hämtade Thea på skolan. Idag orkade jag tre minuter längre än förra gången på crosstrainern! Hurtigt värre! Sen kan man ju diskutera hastigheten förstås...;-) Men nu jämför jag mig ju inte med någon annan än mig själv och från att inte ha gjort nåt alls till att så smått börja komma igång så känns det superbra! Känner mig riktigt stolt!

Inga kommentarer: