Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 20 september 2012

Stressigt

Idag var det en sån där eftermiddag som blev stressig o jobbig. Slutade halv fyra och sen kom jag på att jag skulle klämma in handlingen innan Theas fotbollsträning kl sex. Låter kanske som gott om tid men för det första tog det hundra år att handla eftersom hela Härnösand valde att handla samtidigt (förmodligen för att KappAhl öppnade där bredvid idag!) dessutom skulle vi hinna äta middag innan. Korkat av mig att handla just då, men nu är det gjort! Hur som helst, stressigt blev det o jag fick svänga ihop pulvermos o kok-korv till barnen. Kändes som vi fick halvspringa till bilen innan sista tuggan var svald för att hinna till fotbollen. Själv hann jag inte äta alls! Theas fotboll håller ju på en timme och trots att jag pälsat på mig som att jag skulle till Sibirien så trodde jag allvarligt att jag skulle frysa ihjäl innan timmen var slut. Fy sjutton vad kallt det var! Tidigare idag medan solen var framme var det jätteskönt däremot. Det var såå skönt att komma hem, tända lite ljus, och krypa ner i soffan, där jag fortfarande ligger. Hade tänkt se ett nytt program som börjar kl nio "Hela Sverige bakar", men jag tror inte jag orkar, det blir nog sängen i stället! I morgon öppnar jag, och slutar kl tolv!!! Hur lyxigt känns inte det?? Thea och Edvin slutar inte i skolan förrän halv två vilket innebär att jag har helt egen tid i en och en halv timme innan jag ska hämta dom. Då blir det nog en sväng på Actic, jag börjar tycka det är riktigt roligt! Sen kl tre ska lilltroll på ridskolan. Hon längtar för dom ska galoppera för första gången! Mamman sitter på läktaren med hjärtat i halsgropen förmodligen. Hjälp!!! ;-)

Inga kommentarer: