Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 3 september 2012

Planeringsdag

Idag var det planeringsdag på jobbet. Som alltid är det bästa med dessa dagar att vi äter lunch ute, något vi annars aldrig har möjlighet till i vårt jobb. Vi hade bokat bord på mormor Hilmas, och det var gott och trevligt. Till middag hemma idag hittade jag på en egen gryta. Strimlade kycklingfileer, blandade i kokosmjölk, creme fraiche, sambal oelek, wokgrönsaker, massor av curry, salt o svartpeppar. Var helt säker på att barnen skulle bojkotta det, så jag blev rätt förvånad när de åt som hästar! Edvin åt tre portioner! Bra betyg där! Nu är det dags att sova, öppnar i morgon!

Inga kommentarer: