Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 13 september 2012

Skogsdag

Idag hade hela förskolan en gemensam skogsdag. Vi gick med hela barnaskaran upp till vindskyddet med lunch. Vädret var verkligen på vår sida med strålande solsken och härlig värme!
Efter jobbet höll jag mitt löfte och åkte och tränade! Resten av kvällen har jag haft "lat-afton", legat på soffan och pratat i telefon med alla möjliga...Ann, mamma, pappa....Skönt med såna kvällar även fast de går alltför fort! Tänk att det är fredag redan, i morgon. Jag har inga planer alls för helgen och det känns helt ok. Bara vara är inte fel. Jag har lite ont i halsen och hoppas att jag inte blir förkyld, nu när jag kommit igång så bra med träningen o allt. Nu ska jag snart lägga mig, nöjd efter en bra dag!

Inga kommentarer: