Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 22 september 2012

Lördagsmorgon

Theas kompis Melanie har övernattat, jag kan intyga att det var surr och fnitter i Theas rum halva natten. Kl 7 i morse började dom igen... Oj oj, blir nog trötta tjejer i eftermiddag!
Idag ska Lottis, Helen o Britta komma på besök. Vi ska planera nästa helgs upptåg, det är då vi ska göra Sundsvall osäkert med övernattning på Helens kontor! ;-) Vad vi firar?? S:t Mikael så klart! Brukar inte ni fira den helgen?? Haha, det hela började för några år sen när vi skulle gå ut en helg. Vi tyckte att vi borde ha nåt att "fira" och såg i kalendern att det var S:t Mikaels dag den helgen. På den vägen är det... I år blir det en repris, fast vi slår på extra stort med övernattning i annan stad också... Kul ska det bli! Nu är det dags att kliva upp och göra frukost åt fnitterlisorna!

Inga kommentarer: