Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 23 september 2012

Södagsaktiviteter

Har nyss varit och tränat, och om en stund är det dags för Thea att spela fotbollsfinal på Högslätten. I fredags var jag med henne på ridningen och hon galopperade som sagt för första gången! Det gick hur bra som helst och hon tyckte det var jättekul!

Igår kom Lottis, Britta o Helen på fika eftersom vi skulle planera för nästa helg. Jag gjorde en S:t Mikaels-tårta, planeringen till ära...;-) Den blev inte lika god som den ser ut, svårt att hitta goda LCHF-bakverk!

Alex övernattade hos Edvin, så vi tittade på Körslaget och hade mys i soffan i går kväll, men sen var dom så trötta så när klockan var tio sov dom!
Nu ska jag ta en dusch innan fotbollsmatchen för lilltroll!

Inga kommentarer: