Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 25 september 2012

Svenska Hollywoodfruar

Vilket sjukt skit-program! Har tv:n på i bakgrunden och kam inte låta bli att lyssna med ena örat. Snacka om att de lever i en annan värld! Nåja... Idag hade jag i alla fall kortdag på jobbet. Skönt! Åkte o tränade, sen hem o duscha (japp, jag duschar hemma, tycker inte om att duscha på badhus om jag inte måste!) Sen iväg och handla lite. Sen middag. Sen promenad iväg med pengar till en "fotbollsmamma" som samlar in pengar till en avslutningspresent åt fotbollsledarna. Sen prat i telefon med mamma, sen betala alla räkningar ( månadens värsta syssla), och sen slappa i soffan. Så har min dag sett ut. I morgon blir det en riktig långdag. Jobb till 16.30, sen personalmöte fr 17.00 till 19.30, så jag kommer vara på jobbet fr halv åtta till halv åtta i morgon. Lite jobbigt med såna dagar. Nu blir det snart god natt!

Inga kommentarer: