Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 5 september 2012

Trött med träningsvärk

I natt kom den. Träningsvärken. Ont-skönt, skönt-ont liksom...nåja, det blev lite bättre när jag väl klev upp och kom igång. Jobbat till halv fem och de dagar jag gör det är jag alltid så trött på kvällen. Man hämtar Thea på skolan, man lagar mat, äter, tar rätt på disk, duschar Thea, fixar kvällsfika, borstar tänder, läser godnatt-saga, packar morgondagens gympakläder och badkläder åt barnen...det går för runt liksom och poff är dagen slut och jag blir tvärtrött! Så trött att jag nog går och lägger mig nu. Precis när jag slagit ner rumpan i soffan. God natt!

Inga kommentarer: