Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 24 september 2012

Utbildning

Idag har jag varit på utbildning m jobbet. En bra dag och skönt med ett avbrott från det vanliga. Var trött som bara den när jag kom hem, men tvingade iväg mig själv till Actic ändå. Vet att det blir flera dagar denna vecka som jag INTE kan träna eftersom det är personalmöte en dag, 14-årskalas en dag och Sundsvallstripp med övernattning...så jag får masa mig iväg när jag hinner. Idag kan jag stolt intyga att det var tionde gången jag var där! Har ju ett kort där som jag fyller i varje gång, det är därför jag håller koll på antalet gånger! Sen hämtade jag Edvin, han ville sova här en extra natt. Nu ska jag se "Ensam mamma söker" och sen är det dags att sova, jag öppnar i morgon!

Inga kommentarer: