Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 11 september 2012

Baconpaj och nya skor!

I Annika Dahlqvists ena LCHF-bok finns ett recept på en jättegod räkpaj som jag har gjort många gånger, med bl.a räkost i. Fick tips av min syster Madde att byta ut räkost och räkor mot skinkost, bacon och purjolök. Gjorde den igår och den blev grymt god!!! Mums!
För ett par veckor sen kom dom från Jobi till jobbet och sålde skor. Jag brukar aldrig köpa nåt eftersom mina arbetsskor (också från Jobi) fortfarande är hela och funkar trots att jag köpte dom år 2000 när jag bodde i Göteborg! Snacka om kvalitét! Hur som helst säljer de ju faktiskt inte bara arbetsskor utan även "vanliga" skor, och den här gången slog jag till på dessa.(eftersom jag verkligen var i behov av ett par skor!) De kom igår och jag tycker dom är hur snygga som helst!!!
Nu är det dags att göra mig nån middag innan jag ska iväg på kalas.

Inga kommentarer: