Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 2 september 2012

En skön söndag

Gick en promenad när jag vaknade. Det var ovanligt jobbigt idag. Benen kändes som blyklumpar och jag var så slut efteråt att jag skakade i benen. Som om jag sprungit tjejmilen eller nåt! ;-) haha...
Sen skulle jag ju fortsätta med min städning var det tänkt. Det blev inget av med det. Ann kom och hälsade på och det var ju betydligt trevligare! Sen har jag planerat veckomatsedel och varit och handlat. Men inte städat. Jag tänker helt enkelt skita i städningen, och det känns ok det med. Det enda som händer är att råttorna växer till riktiga monster...

Inga kommentarer: