Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 2 september 2012

Det är tyst...

Nyvaken... Inget smatter på fönstren längre... Fantastiskt! Igår fullkomligt öste det ner- fortfarande när jag gick och lade mig. Det blev såklart, tyvärr ingen utgång. Det var nog inte många kottar ute i det vädret! Lottis o jag hyrde film i stället, så det blev en lugn kväll. På dagen hann jag i alla fall med att putsa vardagsrumsfönstren och städa bägge badrummen! Känns skönt, får se om jag fortsätter städandet idag. Ska i alla fall starta dagen med en prommis. Måste passa på i fall det börjar regna igen...

3 kommentarer:

Christina sa...

Vad duktig du är!Jag tror att energin är tillbaka igen.Härligt!!!

Helen sa...

Håller med dig det där om att det var tyst då man vaknade! SÅ skönt att inte höra regnsmatter.

Catarina sa...

Japp Mamma, det tror jag med!!! =) Ja Helen, det var riktigt så man reagerade på tystnaden, hade nästan glömt hur den var...;-)