Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 17 april 2012

Vänliga människor

Jag blir så glad! Thea och jag gick ju runt och stoppade kalasinbjudningar i brevlådorna till de inbjudna igår kväll. Ett kort var till hennes kompis Lina. Nyss ringde det en främmande människa och talade om att hon fått en kalasinbjudan som det stod Lina på, men att den måste ha kommit fel, så hon ville ringa och kolla vart den egentligen skulle, eftersom vi bara hade skrivit namnet på inbjudan... Vi hade alltså av misstag stoppat kortet i fel brevlåda. Jag tackade för att hon ringde och sa att jag givetvis kan komma och hämta kortet och gå med det själv till rätt postlåda... Men kvinnan i luren sa att hon bodde så nära så det skulle hon fixa! "Man vet ju hur viktigt det är med kalas, så det klart det måste bli rätt!" sa hon. Vilken vänlig människa!

Inga kommentarer: