Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 25 april 2012

Spindelled

Det var en spindelled som behöver bytas på bilen. Och en positionslampa. Har redan varit och köpt delarna och det var inte så farligt dyrt. Lampan kostade tio kronor och den satte Erik dit direkt åt mig. Spindelleden kostade drygt 300 kr så det överlevde jag också. Och snälla Jocke ska byta den åt mig som vanligt. Värre än så blev det inte! Känner mig mycket nöjd med det! Det hade ju kunnat vara hundra gånger värre än så! Jag tror till och med att jag kommer att våga åka ensam till ombesiktningen sen, för det var inte alls krångligt och svårt som jag hade trott. Man knappade in registreringsnumret på en dator, och sen satt man i bilen och väntade tills registreringsnumret kom upp på en skylt, och då körde man in. Tänk att jag alltid föreställer mig att allt ska vara så svårt fast det inte är det!

Inga kommentarer: