Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 18 april 2012

Plats 34 i kön...

Hm...sitter för tillfället i telefonkö till försäkringskassan. Tänkte fråga när de har tänkt att jag förhoppningsvis ska få några pengar...Börjar bli less på det här nu. Står bara som nr 34 i kön, det är ju lindrigt, sist jag ringde var jag på plats 234 eller liknande... men den gången kunde jag knappa in numret och bli uppringd, men inte denna gång...

Det har varit en vanlig dag på jobbet. Skulle aldrig ha skrivit här om dagen att jag hade missat galonperioden...idag var det ju dags igen, värsta slasket, efter flera cm snö som kommit igår och i natt. Men men, det överlever jag, nu vet man ändå att det egentligen är vår!

Nu kom jag äntligen fram till f-kassan. Vilka jäkla idioter rent ut sagt. Sitter och storgrinar nu!!!! Har nog tur om jag får mina pengar före semestern...Självklart säger alla olika. F-kassan säger att min arbetsgivare inte har gjort nån sjukanmälan på mig, och arbetsgivaren säger att det är gjort. ÅÅÅÅH vad jävla irriterande!!!!! =( När f-kassan får in denna sjukanmälan som skulle vara gjord för länge sen, ska de skicka ett papper som ska fyllas i och skickas in och sen har de 30 dagars handläggningstid... Jag som trodde att den 30 dagars handläggningstiden snart var förbi. Vad i hela fridens dagar tror de att man ska leva av??? Luft och vatten?? Om man hoppas på att man ska må bättre efter en sjukskrivning så är så icke fallet, det blir ju bara ännu värre. LESS.


Inga kommentarer: