Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 12 april 2012

Sömnen...

04.27 var jag fortfarande vaken. Hade alltså inte somnat över huvud taget. SÅ fruktansvärt irriterande! Klockan ringde  7.45 eftersom Thea skulle komma hit. Känner mig heeelt död! Som vanligt låg jag och funderade på varför jag inte kunde somna, och som vanligt var den enda anledningen jag kunde komma på var att jag hade druckit kaffe på kalaset. Begriper inte varför det ska påverka mig så mycket. Och då tog jag bara en liten kopp. Hädanefter får det bli nåt annat om det ska fikas på kvällar. Det går ju inte det här. Nu kommer jag vara en zombie hela dagen. Ska titta på Thea när hon rider kl tre...Men först är det så klart hål i öronen-dags! Hon håller på flinar runt nu och är minst sagt förväntansfull!

Inga kommentarer: