Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 30 april 2012

Konstigt...

Är det nån som vet vad man kan ha för "fel" när man är jätte-öm i handflatorna och på fotsulorna? Får så himla ont ibland och det kan sitta i några dagar. Sen går det över och så kommer det tillbaka...Det gör till och med ont när jag går för de blir så ömma. ( Det har inget med promenader/träningsvärk att göra för det kan komma när som helst...)
Himla konstigt tycker jag att det är, och hittar inget speciellt när jag googlar på det. Nån som vet?? Nåja...

Idag är det sista april och jag ska snart gå till jobbet... Skönt att man är ledig i morgon igen! På tjejmiddagen igår kväll var det trevligt som alltid. Åt gott kött och en mumsig sallad, och en jättegod efterrätt! Längtar redan till nästa gång! Måste säga att vi har varit duktiga att "hålla i" våra middagar. Vi har haft våra tjejmiddagar i hur många år som helst! Vet faktiskt inte när vi började men det måste vara mer än tio år sen åtminstone! Kul!


Inga kommentarer: