Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 4 april 2012

Förberedelser för Blåkulla...

Det gick jättebra hos tandläkaren för Thea, inga hål och fina tänder! Sån skön känsla varje gång man får veta sånt! Efteråt gick vi in på Döhäftigt och köpte kvast och lösnäsa tills i morgon då lilla damen ska flyga till Blåkulla! Hon var hur nöjd som helst!
Tidigare idag var jag och Ann på Mormor Hilma och åt lunch. Det var gott och sen gick vi en kort sväng på stan innan hennes lunch var slut. Ute är det svinkallt och blåser, inte alls skönt! =(
Skönt att det snart är påsk så barnen får lite ledighet, tycker mig märka att det behövs nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Cattis!
Det var länge sedan jag läste din blogg. Kul att se hur det går för barnen. Tänk va stora de är nu. Blev full i skratt när jag såg kortet på din morfar - innan jag läste din text tänkte jag "Oj han var då väldigt lik din bror..."

Såg att du funderar på nytt jobb. Lät intressant!
Vore väldigt kul om vi kunde ses snart. Saknar vår galna tid! Stor KRAM från Veronica

Catarina sa...

Ja tänk vad åren går! I miss you toooooooooo!!!! Vi hörs på söndag el måndag och då jäklar lägger vi inte på luren förrän vi har bestämt nåt! =)