Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 27 april 2012

Tur det är fredag!

Idag känns det skönt att det är fredag! Det gör det i och för sig varje fredag... I förrgår när jag var och besiktigade bilen fick jag sån hiskelig huvudvärk, och sen efter promenaden på kvällen small det bara till och jag blev dyng-förkyld. Känner mig alldeles matt i hela kroppen, så det ska bli skönt med två dagars ledighet. I morgon vill jag dock vara pigg, för då ska jag ju till Birsta och träffa Veronica. Det ser jag verkligen fram emot, känns som vi kommer ha massor att prata om! Kul! Och på söndag ska jag till Helen på tjejmiddag. Har helt enkelt inte tid med nån förkylning! Nu är det snart dags att gå och jobba. Solen tittar fram idag, det känns skönt för igår regnade det i stort sett hela dagen!

1 kommentar:

Christina sa...

Krya på dig!