Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 21 april 2012

Är det julafton idag??

Man kan tro att det är jul när man tittar ut, alldeles vitt och stora julaftonsflingor som dalar....=( Nåja, det försvinner väl lika fort...
Tänker och funderar och möblerar inne i hjärnan... vill verkligen ha den där lägenheten! Och jag har på känn att det kommer att bli så! =)
Idag loggade jag i alla fall in på försäkringskassan med e-legitimation och såg att sjukanmälan äntligen hade kommit in, så då kunde jag fylla i det där papperet som de skulle skicka, direkt på nätet! Skönt, så nu är det också gjort, nu jäklar ska de väl inte kunna skylla på nåt mer, nu måste allt vara gjort som går att göra! Det hade ju blivit nåt fel, för Karin kollade upp det igen åt mig och arbetsgivaren (Härnösands kommun) HADE gjort en sjukanmälan, men det hade inte funkat, så den hade hur som helst inte kommit in till f-kassan. Härnösands kommun beklagade verkligen det som hade hänt och hade meddelat att det inte är första gången nåt sånt här händer...men vad hjälper det mig? Spelar ingen roll hur mkt de beklagar sig. Suck.
Igår kväll skrev Thea ett eget recept som hon ville att jag skulle "lägga ut på internet"...haha...Det är mycket avancerat! ;-)

2 kommentarer:

Helen sa...

E-legitimation?! Fylla i på nätet? Är det den nya, tekniska Catarina som varit framme!

Catarina sa...

Hahahaha, visst vettu...;-) Bara man stoppa i sladden i rätt hål så funkade ju e-legitimationen!!!! =)